V aktuálnej situácii, kedy nie je možné obslúžiť a privítať zákazníkov priamo na predajni, je dôležité rýchlo a vhodne zareagovať a sústrediť marketingové aktivity na online predaj. Ideálnym spôsobom, ako predviesť svoje produkty a prilákať zákazníkov, je virtuálny showroom. Ukážeme vám interaktívny 3D showroom, ktorý sme s najmodernejšou technológiou 3D skenovanie vytvorili pre slovenského výrobcu nábytku.
Pandémia koronavírusu ovplyvnila celý svet a obchodné ciele museli dať prednosť zachovaniu maximálnej bezpečnosti a ochrane zdravia svojich zamestnancov a klientov. Hlavný kanál, na ktorý sa museli spoločnosti orientovať, je online predaj. Ako sa ale odlíšiť od konkurencie a prilákať zákazníka do svojho eshopu?
Online nakupovanie s pridanou hodnotou
Zaujať zákazníka znamená vyjsť mu v ústrety, maximalizovať pohodlie a jednoduchosť jeho nákupu a zároveň ponúknuť jedinečný zážitok. Virtuálny showroom prináša interaktívny obsah a okrem prezentácie produktov a samotného predaja aj pohlcujúci online zážitok. Navyše zlepšuje zapojenie a preferencie kupujúcich voči vašim produktom a značke.
Výhody virtuálneho showroomu
Najväščou výhodou virtuálneho showroomu je zachovanie bezpečnosti zákazníkov aj zamestnancov, keďže osobný kontakt ostáva zamedzený. Svoje produkty môžete ponúkať v digitálnej podobe zákazníkom z pohodlia ich domova či kancelárie, odkiaľkoľvek na svete. Jediné, čo budú potrebovať, je prístup na internet.
- Odlíšte sa od konkurencie
Celý svet, vrátane vašej konkurencie, sa presunul do online prostredia. Ponúknite svojim zákazníkom viac než „obyčajný“ eshop. Nechajte ich poprechádzať sa po vašej predajni, kde budú mať pocit, akoby si mohli výrobky pozrieť naživo, zo všetkých strán, priblížiť na detaily, ktoré ich zaujímajú.
- Žiadne otváracie hodiny
S virtuálnym showroomom viac nebudú vaše predaje obmedzené otváracími hodinami, počas ktorých vás zákazníci môžu navštíviť. Buďte prístupní kedykoľvek – 24 hodín denne 7 dní v týždni.
- Rozšírte okruh potenciálnych zákazníkov
Poloha vašej predajne či showroomu takisto vo veľkej miere obmedzuje, koľko zákazníkov k vám príde nakúpiť. Virtuálny showroom je dostupný z akéhokoľvek miesta na svete. Kupujúci potrebuje jedine počítač či mobilné zariadenie, prístup na internet a chuť nakupovať.
- Nakupovanie zážitkom
Prepracované virtuálne prehliadky prinášajú jedinečné a pohlcujúce zážitky sami o sebe. Množstvo potenciálnych zákazníkov si pozrie váš showroom z jednoduchej zvedavosti. Stačí však jeden klik, aby mali v nákupnom košíku váš produkt.
- Ušetrite čas a peniaze
Náklady na prevádzkovanie virtuálneho showroomu sú neporovnateľné s tými, ktoré musíte vynaložiť na vašej prevádzke. Okrem poplatkov za nájom netreba zabúdať na mzdy pre zamestnancov, ktorí musia byť fyzicky prítomní v predajni. Požiadajte o nezáväznú cenovú ponuku a porovnajte svoje náklady.
- Jednoduchosť, rýchlosť, efektivita
Váš virtuálny showroom bude prístupný zákazníkom bez akýchkoľvek prídavných zariadení. Jednoducho pripoja zo svojho počítača, tabletu či mobilného zariadenia bez nutnosti čokoľvek inštalovať alebo nakupovať špeciálne zariadenia.
Čo všetko je možné do interaktívneho showroomu vložiť?
Virtuálna prehliadka ponúka možnosť mnohých dodatočných informácií. K prezentovaným produktom je možné vložiť:
- presmerovania na eshop
- popis produktu
- video
- fotografie
- dodatočné textové informácie
- schémy.
Ak sa zákazník nechce predajňou prehádzať, stačí, keď sa pohodlne usadí, stlačí tlačidlo „play“ a automaticky sa spustí video prehliadka. Tú môže kedykoľvek zastaviť, poprechádzať sa po konkrétnom mieste, či bližšie si prezrieť konkrétne produkty, ktoré ho zaujali. Potom môže z tohto miesta ďalej pokračovať vo video prehliadke.
Poprechádzajte sa prepracovaným virtuálnym showroomom, ktorý sme vytvorili pre slovenského výrobcu nábytku na mieru NESIA.